torsdag 14 mars 2013

Hemma

Det blev en extra natt på sjukhuset. Mådde inte så kry igår och fick i mig alldeles för lite att dricka.

Men imorse vid åtta hade jag i alla fall fått tillbaka lite krafter, så jag bytte om till mina egna kläder, rev av mig armbandet och tackade för mig. Med en påse full med piller från Apoteket steg jag ut i morgonsolen och kände mig ynklig.
Usch och fy för att känna sig klen.

skönt att vara hemma nu. Kämpar på med ätandet. Går riktigt trögt. Har inte fått i mig frukosten ännu och då är klockan snart 12.

Känner fortfarande av gasen och känner mig skadeskjuten i högra axeln. Men jag tänker hela tiden "det är baaara idag. Imorgon mår jag lite bättre än så här"

En dag i taget är mitt måtto just nu ;)

3 kommentarer:

  1. Du ska se att det kommer bli toppen! Bara att slå näven i bordet och säga till dig själv: det här fixar jag! Man får tvinga i sig i början men det är det värt. Därifrån kommer kraften att ta sig vidare. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!
    Hur ser din kost ut nu de första dagarna?
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem! :-) det är bra tänkt av dig :-)

    SvaraRadera