fredag 15 mars 2013

Dundrande huvudvärk och pillerproblem

Först vill jag bara tacka för alla peppande och hjälpande kommentarer. Verkligen stärkande att inte känna mig ensam just nu.
Sen vill jag säga att bloggandet går trögt för jag har en överdjävulsk huvudvärk och nackvärk konstant, så jag mäktar inte o sitta vid datorn.
Håller på att bli tokig på den här värken. Magen går det fint med.

Sen fick jag kräkningar när jag försökte svälja mina Alvedon nu på eftermiddagen. Har aldrig haft problem att svälja piller förr, men nu har det blivit ett gissel. Försöker o ta lite vatten för att inte få ont i magen och resultatet blir att tablettjävlarna inte går ner. URK!

Någon som har tips angående detta?? Kalktabletten krossade jag i morse och rörde ut i min Nutrilett hoppas det är ok. Alternativet är att jag inte får i mig öht.

Pimpar inlägget med ett vårtecken från förra veckan. Mitt i allt elände är ju ändå våren på g. Önskar jag också kan gå ut o njuta av den snart :)

1 kommentar: