söndag 24 mars 2013

Inget viktras här inte :(

Lite deppinlägg. Jag har en dag i veckan då jag noterar min vikt. Tisdagar har det blivit nu. På tisdag är det två veckor efter operationen. Men hur mycket ska man förvänta sig att gå ner????
Jag smygväger mig ju förstås. Kan ju hålla på att väga mig både två och tre gånger om dagen. Sen förra tisdagen har det inte rört sig alls på vågen. wtf! Jag äter ju så lite. Eller är det för mycket?? Ett kilo kan man väl ändå förvänta sig??

Det här inlägget borde ju inte finnas. För jag borde ju inte ränna på den där vågen hela tiden. Jag borde bara äta som jag ska och vara nöjd och gla.

Men jag känner mig ju besviken.

3 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag gick inte heller ner ngt under mina 2 första veckor... kanske till och med gick upp något gram. Jag tror att kroppen är i chock. Ge det lite tid så ska du se att kilona rasar snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack för ditt svar :) Ja så är det kanske, plus att jag inte rör mig nått. Men idag blev det i alla fall en promenad i rask takt, så nu känner jag mig lite mindre pressad :P
      kramar

      Radera
  2. Hej !
    Jag tror det är väldigt olika hur mycket man går ner i början, dels beror det ju lite på hur mycket man väger, mer kilo = mer minus ...
    Själv gick jag ner:
    V.1 4,1 kg
    V.2 1,6 kg
    V.3 0,3 kg
    V.4 1,7 kg
    som du ser är det väldigt olika och så fortsätter det :-)

    SvaraRadera