fredag 22 mars 2013

Nya skor igen!


Nya skor för träning...

Ja det var ju inte så värst länge sedan jag köpte mig ett par nya dojjor. Då var det ett par walkingskor för att komma igång med promenader och power walks. Idag var vi på Decathlon och hittade ett par perfekta träningsskor för gymet. 159 spänn! Som hittat. Ingen aning om kvalitén. Märket heter Kalenji, och är ett av deras egna märken. Men suuupersköna och billiga. Jag kommer ju ändå att mjukstarta lite med inomhusträningen, så det viktigaste är att skorna är sköna.
Har aldrig varit på Declathon innan, men det är ju helt gigantiskt! Hur mycket träningskläder och utrustning som helst. Måste dit igen och köpa träningskläder :)

Jag fick en fråga förut vad mina Pumaskor heter. De heter Puma Bodytrain Walkingshoe och Toning och är verkligen mina bästa skor ever! Jag köpte de första på Team Sportia och mitt andra par köpte jag på Inter Sport.

Bra skor är A och O för mig, då jag har hälsporre som triggas igång så fort jag går i dåliga skor. Jag har nästan jämt jumpadojjor.

Mina favoriter för walking: Puma bodytrain walkingshoe

1 kommentar:

  1. Tack snälla för svaret om pumorna :) Ska se om jag kan hitta dom nångång när jag kommer till civilisationen. Så jag får prova och känna om dom kan vara något för mig :) Hoppas din ryggvärk går över snart. //Helena

    SvaraRadera