fredag 22 mars 2013

Ryggen går av...

Är så irriterad på min rygg. Idag försökte jag mig på en promenad. Ska inte säga power walk. Men had ändå tänkt att köra på i rask takt. Men kom inte mer än några hundra meter innan jag insåg att ryggen skulle säga ifrån. Jag får jätteont i bäckenet och korsryggen/svanken. Efter att jag kom hem har jag bara tagit det lugnt hemma. Just nu sitter smärtan ganska så mitt i ryggraden (strax nedanför skuldrorna) och det känns som om den håller på att gå av, eller som att någon skulle försökt köra ner en spade mitt i ryggen.
Så himla frustrarande när man har både ork, lust och inspiration att börja träna och röra på mig. Varför ska ryggen krångla just nu?? Ser verkligen fram emot mitt möte med sjukgymnasten och kanske att hon har några bra övningar som jag kan använda mig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar