lördag 6 april 2013

Idag ska bli en bra dag

Frukost: Fiberknäcke, två skivor rökt kalkon,
naturell keso, två skivor tomat och
örtsalt. yummy

Jag måste gaska upp mig och sluta stirra mig blind på vågen! Tack för fina och peppande kommentarer!
Det här ska bli en bra dag! Solen skiner och solen kämpar upp termometern på våriga plusgrader. Dock ligger maken och pojkarna i feber, så det är svårt att komma iväg ut. Men jag ska kolla upp lite gamla träningsdvdn jag har och se om jag inte kan komma igång med gamla vardagsrumsgolvsgympan :P

Dagens måltider:

Frukost: Knäckemacka med kalkon, keso och tomat. Krydda med örtsalt. Så gott och smör/margarin behövs inte.

Mellis: Knäckemacka (igen) med hackad avokado och örtsalt (så gott så man döööör)

Lunch: Kycklingwrap (strimlad kyckling kryddad med fajitaskryddmix, sallad, rölök, tomat och en kräm på lättkvarg, lättyoghurt vitlök och fetaost. Alltihopa i en fullkornstortilla).

Mellis: Frukt

Middag: Chicken korma (indisk kycklinggryta med lätt kokosmjölk) och wookade grönsaker (broccoli).

Mellis: Froosh smoothie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar