måndag 22 april 2013

Trasig våg!

bild lånad från nätet

Tja jag har ju inlett operation vägra väga mig varje dag. Och det har gått jättebra. Har inte vägt mig på hela helgen. Plus, eftersom jag brukar väga mig typ tre-fyra gånger om dagen. Men så idag, när jag kom hem efter träningen så åkte vågen fram. Men då till mitt förtret är den trasig! Vi fick lov att tvångstömma vår tvättmaskin förra veckan och då åkte allt vatten ut på badrumsgolvet och vi tänkte aldrig på att vågen stod och blev blöt. Men det visade ju sig att den inte är särskilt vattentålig. Displayen visar bara halva siffror och det går inte ens att gissa vad den menar :(

Fast det är väl ett gudafinger med i spelet, med tanke på att jag inte har vägningsdag förrän i morgon. Ett straff för att jag tänkte smygväga mig.

Så nu är mitt vägningsknarkande över. Hädan efter får jag väga mig när jag kommer åt en våg hemma hos vänner och bekanta. :o)
Imorgon är det sexveckorsåterbesöket på St:Görans, så då kan jag väga mig där. Sen blir det nog vägningsdag på måndagar från och med nästa vecka, eftersom jag har mina gympapass då.

1 kommentar:

  1. Härligt att du har stått emot vägning varje dag :-) Starkt jobbat och jag tror som du att han där uppe ville säga något till dig hi hi :-) Heja på !!!

    SvaraRadera