måndag 22 april 2013


Min hälsomapp på telefonen börjar bli full :)


Tydliga och bra instruktionsvideor i appen Poworkout Trim & Tone


Ab workout har också jättebra videor

Jag älskar alla appar man kan ladda hem. Gratis eller för en billig penning. Hur orkade man leva innan? Haha. Min ajfån är full av allt från bankapp till spel och barnappar till ungarna. 
Min nya lycka är alla hälsoappar man kan använda sig av. Jag älskar runkeeper att den är supersmart och användarvänlig. Shape up är bra om man vill ha koll på kaloriintaget och i Livsmedelsdatabasen finns näringsinnehåll för de flesta livsmedel (även som tillagade). 

Nu håller jag på att leta enkla träningsappar. Vill ha tips på enkla core-övninar som man kan köra själv hemma. Hittat flera stycken gratisappar (man kan förstås betala för mer fullständiga innehåll). Ska testa lite först. Sen återkommer jag med vilken som blir min favorit :D

Vilka hälso/träningsappar använder du? Vore toppen med lite tips :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar