måndag 22 april 2013

Hej nyckelben!!



Hej nyckelben! Det var inte i går...
Något jag som tjockis får en nästan manisk fashination för är BEN. Knotor och kanter som inte brukar synas på min knubbiga kropp. Jag har alltid tyckt att just nyckelben är särskilt vackra. Ända sen tonåren har jag önskat mig ett par. Gärna med tillhörande halsgrop. 
Och där. Nu ikväll, dök de upp i badrumsspegeln. Herregud vad vackert! Jag kan inte få nog. Känner på mina nyckelben hela tiden. Wow, ska jag få ha sånt fint! Det här är till och med bättre än minus på vågen. 

....och tänk...
kanske får känna på ett höftben också lagom till hösten....

(det finns just nu inga gränser för hur mycket jag kan vrida och vända och beundra mig själv i speglen)

2 kommentarer:

  1. åhh jag tycker likadant! tycker det är vackert med just nyckelben!
    Längtar till mina tittar fram :D
    Har smygkikat på din blogg några gånger och gillar verkligen den!
    Så jag länkar den från min blogg (:

    / Ida mingbpblogg.blogg.se

    SvaraRadera