fredag 19 april 2013

våga vägra vågen

nåja, det handlar kanske mer om att lägga band på sig att låta bli, än att vägra. Jag springer upp på vågen det första jag gör på morgonen (efter att jag kissat), och sen igen nån timme senare (efter nummer 2) och så igen på eftermiddagen (va det för mycket kalorier i lunchen?) och så nån gång på kvällen (är det samma som i morse?) och så innan läggdags (vad väger jag idag, måtte bli mindre i morgon).

Så här kan jag inte fortsätta. Det är ju det enda jag tänker på. Konstant. Så nu har jag inte vägt mig idag. Och ska inte göra det på hela helgen heller. Inte förrän det blir vägningsdag på tisdag. Kanske jag kan bli fri från den här vägningsnarkomanin.

Heja heja. Än så länge står vågen kvar på badrumsgolvet, men jag får stoppa in den i garderoben om jag inte klarar av att ha den framme :P

Nu. Ut i uppehållsvädret och leka lite med barnen.

1 kommentar:

  1. Jaaa så SKA det låta...Ge F**n i vågen förutom på tisdagar som du skriver, så mår du mycket bättre jag lovar, du slipper att ha vikten hängande över dig hela tiden! JAG tror på dig att du kan HEJA HEJA :-)
    Jag antar att du har läst mitt inlägg på facebook om bajs hi hi .. när jag då hade gått upp 1,7 kg på 1 vecka tänkte jag, fan det var ju synd ..men vem bryr sig...det är iallafall mindre än jag har vägt förut och jag tar igen det en annan vecka...Så ta det lugnt :-)
    Ha det bäst och LYCKA TILL :-) KRAM

    SvaraRadera