tisdag 2 april 2013

Veckans vikt

bild lånad från nätet

Påsken är över. en och annan kramell har slunkit ner. Lika så någon lite kakbit efter maten. Inga dumpings. Verkar som att jag kan äta allt, men har bara testat små mängder. Åt lite mycket choklad på påskafton (typ fyra-fem "lysmaelk" som brukar finnas i lösgodis) och mådde rätt så illa efteråt. Men inga megadumpningar som jag hört om hos andra opade.

Och vågen är snäll. -1kg denna vecka :D 
Jag såg 97.8 skymta förbi, men efter flera vägningar stannar vågen fyra gånger av fem på 98.0 , så det är dagens vikt ^^

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är =)
    jag bra väntar på att ddet ska bli min tur snart så att jag med är på andra sidan och kan börja min resa.

    SvaraRadera
  2. å tack! jag hoppas du kommer att få en plan och ett datum snart :) kram

    SvaraRadera