tisdag 4 juni 2013

Okejrå, lite skillnad är det kanske....


Det är så svårt att själv se skillnaden på sin kropp när man går ner i vikt. Visst kan jag stå länge lääääänge framför spegeln och vrida och vända mig och studera den nya silouetten. Men å andra sidan har jag redan glömt bort HUR tjock jag faktiskt var i januari innan jag började flytet. Jag tycker fortfarande att jag är jättetjock och känner mig ofta frustrerad över att magen envisas med att bli kvar.
Men så mätte jag mig i början av maj och fick nästan en chock när jag såg hur många centimetrar som faktiskt är borta. Hur härlig känsla som helst. glömde att uppdatera här. men här kommer siffrorna.

Maj 11: 2 mån efter gbp

Midja:103cm (-15cm)
Höft/Stuss/Mage: 130cm (-13cm)
Lår: 60cm (-6cm)
Överarm: 37cm (-7cm)
Hals: 38cm (-3cm)
Vrist: 24 (-1cm)
Handled: 17cm (-1cm)
Under byst: 100 (-12cm)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar