torsdag 20 juni 2013

Tappar päls...

Bjuder på en småäcklig bild. En vanlig borstning ger två, tre sådana här borstar...

Håravfall till förbannelse. Nu har jag varit opererad i tre månader och i lite drygt en månad så har jag verkligen börjat tappa hår big time. Värst är ju förstås i duschen. Det bara rinner av stora tofsar. Jag måste tvätta håret först och linda in det i en handduk och sen duscha kroppen, så att jag får bort allt hår som lossnat :/

Men jag tänker som så här: Vilket fint hår jag säkert kommer att få när viktnedgången är klar och kroppen kan börja ge ny kraft åt hårbotten. Det blir ju i alla fall ordentligt utbytt ny :P

Fick en klippning av maken i födelsedagspresent. Så det blir nog en kort frisyr, så blir det i alla fall kortare hårstrån ;)

2 kommentarer:

  1. Jag börjar märka att jag börjar tappa håret nu, bah. Men jag tänker - skit samma, allt annat funkar :D kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag opererades 8/4 och jag tappar också enormt mkt hår...
    Klippte av mig mitt långa och har nu en pageaktig frisyr...
    Håret är frizzigt och mindre bra i kvaliteten.
    Har käkat priorin i en och en halv månad, men vet inte om det ger resultat...
    Hoppas det!

    Jag hoppas du får en bra dag!

    //Åse=)

    SvaraRadera