onsdag 6 november 2013

nya gamla bilder...

Jag idag. SÅ mycket mage och höfter kvar :(
Men så här "smal" har jag inte varit sen tonåren.
Här väger jag mindre (80kg) än vad jag gjort på
15 år!
November 2013. -30 kg

Så står jag still i vikt igen, känns det som. Har pendlat mellan 80.0-80.8 kg fram och tillbaka i flera veckor nu. :/ Behöver peppa mig lite extra just nu, för att se att det faktiskt HAR hänt skillnad. Så trots att det känns motigt att visa upp en massa gamla tjockisbilder (hatar verkligen att se dem), så känns det så härligt att få se SKILLNADEN. De här tretti kilona vill jag ALDRIG se igen :)

Våren 2012 redo att hugga in på en kladdkaka...

Sommar 2012. Gjorde mina tappra försök till att dansa
(är även gravid i nionde månaden, men det är det ingen som ser)

Sommar 2013. Lillebror har kommit ut, men jag är lika
tjock för det...

Sommar 2011. Gick på Itrim och hade väl
gått ner  ca tio kilo av totalt 18 där.
Vägde ca 90 kg. Kände mig "smal".








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar