måndag 25 november 2013

Vågen är död.

det var inte riktigt så här det gick till, när vågen la av. men det va en
så snygg rosa hammare ;)
Bild lånad från nätet

Jag har haft en himlans massa göromål i plugget som gör att mina inlägg inte duggar tätt i bloggen. Dessutom är vågen trasig och återvunnen sen några veckor tillbaka, så därmed bristen på viktuppdateringar. Dock anar jag att det inte skulle blitt några uppdateringar angående vikten ändå, för jag står still, still, still :(

Nu vet jag iofs inte om det stått still under min vågfria tillvaro, men veckorna innan vågen slutade funka, så var det väldigt stilla och därmed gissar jag att det hänt noll och ingenting. Men jag tar det med ro….låtsas jag. För en liten platå ska man väl unna kroppen när den kämpat och svultit under så lång tid. Men nu börjar jag känna mig frustrerad.

Måttbandet sliter jag fram ibland och tvångsmäter mig med runt midjan och över höfterna/rumpan och det händer ingenting där heller. Och det är ju superirriterande. :( Vill hal lite nya resultat nu!

Hur har det gått med träningen då? Inte bra. Förra veckan sprang jag ingenting. Har fått jätteproblem med svanken/ländryggen och den protesterade hej vilt efter sista löprundan (två veckor sedan). efter det vilade jag några dagar och tog sedan en rejälpromenad istället, för att vara lite skonsam. Men ryggen värkte som om den skulle gå av :/
Nu har jag tagit det lugnt. Skaaaa komma igång med lite core-övningar hemma på vardagsrumsmattan tänkte jag, men hittills har soffan och nån dålig komediserie vunnit varenda kväll. :P

Funderar skarpt på att smita in på BVC idag och väga mig på vågen som står där. Återkommer om det finns något att rapportera :O)

1 kommentar:

  1. Får ofta ont i ländryggen. Stretcha varje dag, så ofta du hinner. Går bra att kallstretcha....Och promenader i lagom takt. Lycka till.//Jenny

    SvaraRadera