onsdag 20 november 2013

Bästa hårfärgen och nytt passfoto

Superbra färg för hemmafärgning. Kostar bara 60 spänn på H&M
(ofta ännu billigare pga kampanjpris). Ganska liten förpackning,
 men har man långt hår måste man ju ändå köpa två.
Till mig som har kort hår passar en sån här perfekt. Sjukt nöjd :)


Fortfarande så kaotiskt i magen. Har inte ont eller illamående eller så. Får bara akutattacker då jag måste rusa till toaletten, typ en gång i timmen. Wierd. Passar på att knapra järntabletter nu när jag är lös i magen, då jag alltid brukar bli så stenhård av dem ;)

Igår slängde jag i ny färg i håret igen. Känner mig alltid så flintskallig när jag inte har färgat på ett tag och utväxten börjar komma fram. Idag var det nämligen dags att fixa nytt pass. Eller leg. egentligen. Men jag satt och kollade lite på priser och så och det är ju BILLIGARE med pass, så då gjorde jag det istället för att behöva göra båda. 350 spänn inkl. foto! har för mig att det var betydligt dyrare förr (??)

Va lite taggad idag. Har ju inte varit så här snygg någonsin tidigare, så på med en snygg top, platta håret, ja verkligen visa mig från min bästa sida. Dock verkade polisen i expeditionen inte lägga någon som helst notis på att jag var vrålsnygg när jag gled upp i luckan. Det var bara "ställ dig på gula markeringen , titta i kameran, skriv under. NÄSTA" WTF! Jag hann knappt se hur passfotot blev. Det förra är en katastrof. En jättetjockis som stirrar psykopatiskt in i kameran och med ett risigt hår som inte sett en frisör på år och dag. NU skulle jag ju äntligen få byta ut den bilden av mig själv till den nya hotting jag är. Men av den snabba lilla titt jag han slänga på fotot innan polisen ropade in nästa på tur, såg det snarare ut som om jag just vaknat upp på ett nytt stället och är alldeles förvirrad. Kunde man inte fått en enda lite omtagning? Nåja. till sommaren tänkte jag ta körkort. Då jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar