måndag 11 mars 2013

Belönade mig med bästa skorna!

Storfavoriterna från Puma <3

Jag kände mig lite duktig igår när vi va på Stinsen och jag lyckades härda igenom lunchen och komma till insikt att pizza är ingenting för mig att längta efter längre. Det är ett avslutat kapitel. Vi får väl se längre fram hur det blir med det, men just nu känns det awsome!

Efteråt kände jag mig på riktigt belöningshumör så jag ville investera i ett par nya dojjor. Jag har plågats av hälsporre till och från sen 2008 och kan nästan bara ha gympadojor (helst med inlägg). Jag har väldigt breda fötter och detta är en urdålig kombo när man ska leta skor. Har jättesvårt att hitta ett par som sitter bra, utan att ge nageltrång eller hälsporreproblem. Men så för ett år sedan kom jag över ett par helt fantastiska Puma walking-skor som är helt perfekta för mig. Så det är med sorg i hjärtat som jag kommit till insikt att jag slitit ut dem.

Men så när vi gick på Stinsen såg jag ett par Easy Tone till superpris. Vill ju så gärna ha ett par såna, men ack, mina fötter var på tok för breda. Kände mig som Askungens styvsyster. Men så kom expediten fram och frågade vad jag va ute efter för skor och jag visade då mina gamla trotjänare och undrade om de hade något liknande. Duger det med exakt samma, undrade expediten då. OM DET GÖR :D
Så för det fantastiska priset 399 har jag redan kört en powerwalk i mina nya fina skor. SÅåå glad, för bättre skor finns inte :)

2 kommentarer:

  1. Har du något mer namn på skorna ? Tycker det är svårt med skor för jag har också breda fötter och vill ha sköna skor. Kanske skulle vara värt att leta efter ett par. // Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Minns inte just nu, men de är inhandlade på intersport. Ska kolla när jag kommit hem :)

      Radera