söndag 10 mars 2013

Börjar oroa mig för smärtan...


Två dagar kvar...och jag har fortfarande inte riktigt fattat vad som ska hända på tisdag. Jag vet att jag ska göra min gastric bypass. Men jag kan inte sätta mig in i hur jag kommer att må efteråt. Kommer jag att ha ont? Det är ju det man vill veta.

Ni andra som gjort gbp, hade ni ont efter operationen? Mycket ont? Var? Var det i magen, i såren på huden, eller någon annanstans? Gjorde det ont att dricka första gången? Hur många dagar hade ni ont efter operationen? När kunde du gå din första promenad?

Help!

1 kommentar:

  1. Jag hade inte ont mer än att det stramade lite i såren och på natten efter op så var det svårt att hitta en skön sovställning. Tog bara panodil mot det. Jag är förvånad själv hur himla smärtfritt det har gått. Det som gjort mest ont är nu när två agraffer irriterar i ett av såren men ska ta bort dom på tisdag så jag får härda ut.Jag önskar dig stort lycka till och hoppas att det går bra för dig :) Kram //Helena

    SvaraRadera