fredag 6 september 2013

Ny lugg

Mitt nya hår är på väg ut. Hoppas att jag inte ska behöva
tappa mer nu :)

Är trött så ögona känns blodsprängda. För lite sömn några nätter irad och lektioner med en massa ny kunskap att ta till sig om dagarna. Phu! Tänkte bara slänga in en bild på min nya "lugg". Va hos frissan häromdagen och snyggade till frisyren och då frågade hon vad som hade hänt mig eftersom jag hade en massa nya hårstrån som var på g. Oj. Jag hade inte ens lagt märke till dem själv, men i pannan sitter en hel rad med korta fjuniga små strån :P

Känns jätteskönt att håret är på väg tillbaka. Har tappat ruskigt mycket hår, men det har saktat ner nu de senaste veckorna. Även naglarna börjar få lite mer styrka tillbaka och är hela och römålade dagen till ära. :D
Om en vecka, den 12e är det exakt sex månader sedan min gbp. Ska bli intressant att se vad vågen kommer att säga på halvårsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar