söndag 5 januari 2014

Dagens mått 10 mån efter GBP

Roade mig ikväll åt att ta mina mått igen. Det känns som om viktnedgången går supersegt just nu och det känns inte som om det händer nånting på kroppen heller. Men det är så roligt att få svart på vitt att det krympt ihop lite till. Glada siffror mao.

Sist jag uppdaterade viktsidan var för halvårs-mätningen. Nu har det gått tio månader efter operationen, så ytterligare fyra månader till har det rullat på.

Här är dagens mått. Inom första parentesen syns minskningen från föregående mätning för fyra månader sedan och inom andra parentesen har ni den totala minskningen sedan flytstart.

Jan: 10 mån efter gbp: 

Midja: 88cm (-5 cm) (-30cm)
Höft/Stuss/Mage: 112cm (-3cm) (-31cm)
Lår: 54cm (-1cm) (-12cm)
Överarm: 30cm (-4cm) (-14cm)
Hals: 34cm (-1) (-5cm)
Vrist: 23 (0) (-2cm)
Handled: 16cm (0) (-2cm)
Under byst: 90 (-4) (-22cm)

Skulle gärna sett att vristerna blev lite smalare, så jag kan ha fancy stövlar med långa smala skaft. Men jag har väl helt enkelt för mycket muskler där :P

2 kommentarer: