måndag 27 januari 2014

Hallå där! Du som läser min blogg...



Hallå där! Ja, du som läser min blogg. Du som lusläst vart enda inlägg. Eller du som läst om några av inläggen för de var så intressanta. Eller du som tycker att jag träffade jag huvudet på spiken! Att igenkänningsfaktorn är hög. Och hallå där, du som sitter och funderar på att göra en operation som undrar om det här är rätt för just dig. Och så alla ni andra. Som råkade klicka på en länk och hamnade här. Och ni som tittar in här på bloggen för första gången (jag hoppas att det inte var för sista).

Ja Hallå där, allihopa! Alla mina bloggläsare, nya som rutinerade. Jag vill bara säga TACK! Tack för att min blogg är intressant och läsvärd. För en blogg är ju bara en enmansshow eller en dagbok för min egen skull, så länge ingen läser. Men så fort du läser och tar del av mina ord, så blir bloggen levande och dynamisk och det gör mig så glad.

Extra roligt och intressant är det när du också hör av dig med frågor och kommentarer. Då vet jag att bloggen verkligen ger någonting till dig som läsare, och så vet jag också bättre vad ni faktiskt vill veta och vill att jag skriver om.

Så lämna gärna feedback på mina inlägg och kommer med frågor och önskemål på vad ni vill veta. Så gör vi den här bloggen tillsammans.

6 kommentarer:

  1. Hej! Har nu lusläst din blogg inatt, mycket inspirerande läsning. Tack för det. Kommer följa bloggen med spänning. Grattis till din fina resa..
    /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vad glad jag blir att min blogg kommer till glädje :)
      Det är bara att fråga om det är något du undrar över.

      Radera
  2. Åh bara älskar att läsa din inlägg! Du skriver på ett sånt bra vis.. precis som man skulle sitta bredvid dig när du berättar. :D Jag är själv opererad. operade mig den 21 maj-13, och de är de bästa jag gjort i hela mitt liv!
    Hejja oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å hej :) Vad kul att du gillar bloggen. Ja, heja oss!! nu gäller det bara för oss att förvalta vår nya lilla mage :)
      kram

      Radera
  3. Nu har jag också blivit opererad, har varit opererad 2 månader nu & gått ner strax över 20 kg. Mår kanon. Hoppas allt är bra med dig?

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag ska operera mig 8 april. Är jättenervös. Inte för själva operationen utan allt efter. Tänkte om jag misslyckas totalt med bantning trots op!

    SvaraRadera